Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін або повернення товару, що не був у використанні, здійснюється за домовленістю сторін Продавця і Покупця не пізніше 14 днів з дня отримання на пошті: Умови повернення: 1. Ви зв'язуєтеся з нами за телефоном: 097 615 30 34 , пояснюєте причину повернення. 2. Повернення здійснюєте за адресою, отриманою Вами в СМС з поміткою "Повернення товару" від інтернет-магазину AnaSol-Style: на вказане в СМС відділення Нової Пошти, Відправка без післяплати. 3. Разом з товаром Покупець повинен відправити чек Нової Пошти як підтвердження покупки в нашому магазині. 4. Після відправки товару, що повертається, Ви відправляєте СМС з №ТТН Нової Пошти на тел. 097 615 30 34 5. Після отримання, менеджер перевіряє товарний вигляд придбаного товару: - наявність бирок, етикеток - відсутність слідів використання товару 6. Гроші за товар на вашу карту повертаються протягом 4-6 робочих днів з дати отримання Інтернет-магазином товару. 7. Витрати пов'язані з поверненням/заміною товару несе Покупець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.